معرفی و خرید ارزان ترین کادو سازمانی به صورت عمده

خرید ظرف غذا داخل استیل

بهتر است بدانید که خرید هدیه شیک و مناسب به عنوان یک هدیه سازمانی برای سازمان های دولتی و خصوصی ایجاد شده است. البته این موضوع شامل همه سازمان ها نمی شود اما از معروف ترین برندها و سازمان های دولتی مهم می توان به خرید کادو سازمانی عید نوروز و کادو مناسب روز کارمند و شب یلدا در حین کار اشاره کرد.

هدیه سازمانی

در حالی که خرید هدایای شرکتی ممکن است بیشتر به نفع کارمندان به نظر برسد تا سازمان ها، مهم است که به خاطر داشته باشید که به سازمان ها کمک می کند بیشتر دیده شوند. در واقع هدیه تبلیغاتی ایده آل برای سازمان ها است و نوعی تبلیغات دهان به دهان نیز محسوب می شود. هدایای سازمانی و بسته های خوش آمدگویی نه تنها برای کارکنان بلکه اقدامات مهمی برای پیشبرد اهداف سازمانی است. بنابراین در هنگام خرید کادو مناسب کارمند باید توجه لازم را داشته باشید.

خرید ماشین حساب فانتزی
خرید ماشین حساب فانتزی

هدایای گروهی

شاید تیم حسابداری یا تیم فروش سازمان شما با همکاری مشترک به موفقیت های بزرگی دست یافته باشد. برای تشکر از زحمات کارمندان خود، می توانید به گروه کادویی بدهید و دستاوردهای بزرگ را به آنها یادآوری کنید. 

هدایای تبلیغاتی

این هدایا برای تبلیغ کسب و کار شما طراحی شده و بین کارمندان توزیع می شود. به عنوان مثال، همه افراد شرکت صاحب تلفنی هستند که روی میز خود قرار می دهند و لوگوی سازمان، وب سایت و رسانه های اجتماعی روی آن حک شده است یا هر چیز دیگری که می تواند ارزش ها و هویت سازمانی شما را به دیگران ارتقا دهد. مردم.

هدایایی برای جشن گرفتن

این نوع هدایا برای مناسبت ها یا رویدادهای خاص به کارکنان داده می شود. این هدایا برای سالگرد کسب و کار، جشن تولد کارمند، عروسی یا روز کارمند عالی هستند.

چرا هدیه سازمانی مهم است؟

می دانید هدیه روزکارمند چیست، باید اهمیت آن را نیز بدانید. با در نظر گرفتن هدیه خاص که برای روز کارمند سازماندهی شده است باعث رشد بیشتر کسب و کار شما می شود، روحیه و بهره وری کارکنان افزایش می یابد، همکاری و ارتباطات درون سازمان افزایش می یابد، کارکنان ارزش بالای خود را درک کرده و به آنها احترام می گذارند و به سازمان شما وفادارتر خواهند بود.

هنگام انتخاب هدیه مناسب و خاص چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

انتخاب هدیه مناسب برای شرکت شما اغلب با عوامل زیر تعیین می شود:

• تعداد کارکنان

• جنسیت کارکنان

• وجوه مورد استفاده برای هدایا

• اهداف شرکت که هدایا به آنها کمک می کند

نکته کلیدی کادو مناسب کارمند

 البته، هدیه که متناسب با کارمندان باشد، باید با آنچه کارمندان می‌خواهند مطابقت داشته باشد. هدایای دیجیتال در حال حاضر در بین کارمندان بسیار محبوب شده است. از طرفی جنسیت کارمند در انتخاب هدیه دخیل است. خرید هدیه مردانه و هدیه زنانه معقول نشانه یک صاحب باهوش است.

نظرسنجی های کارمندان نشان می دهد که تعطیلات مناسب برای کارمندان چقدر برای تجارت شما مهم است. 94٪ از پاسخ دهندگان احساس می کردند که در محل کارشان احساس ارزشمندی، قدردانی و خوشحالی می کنند که از کارفرمای خود مرخصی هدیه دریافت می کنند.

برای اینکه از هدایایی که به کارمندان خود می دهید بیشترین بهره را ببرید، باید مطمئن شوید که آنچه می خواهند به آنها می دهید. هدایای ناخواسته باعث ایجاد انگیزه و انگیزه در کارکنان نمی شود. این مطالعه همچنین محبوب‌ترین هدایایی را که کارفرمایان دریافت کرده‌اند، طبق رأی کارمندان نشان داد.

آداب و رسوم هدیه، عبارتند از:

از ذکر قیمت هدیه خودداری کنید

بیان قیمت هدیه شما را ارزشمندتر می کند و این ایده را به شما منتقل می کند که قیمت هدیه از شخص ارزشمندتر است.

از ساختن هدیه تکراری خودداری کنید

بهتر است از سایر کارمندان بخواهید که از خرید هدایای مشابه خودداری کنند.

حتما بخوانید  تفاوت دانه‌های قهوه ترک، فرانسه، اسپرسو

 معیارهای گرفتن هدیه در سازمان ها و ادارات 

اگر یک هدیه رسمی دریافت کرده اید، چند آیین وجود دارد که می توانید برای تشکر از شما انجام دهید.

 هنگام دریافت هدایای اداری لبخند بزنید و تشکر کنید.

با لبخند خود احساسات خوب را برای طرف مقابل بفرستید. همچنین دلیل بیاورید و نشان دهید که به هدیه نیاز دارید.

 از درخواست بازخورد یا اعتراض خودداری کنید.

از قدیم الایام گفته اند که دندان های اسب قربانی را نمی شمارند! بنابراین، هنگام دریافت هدایای کارکنان یا مدیران هدیه، از درخواست نظر یا اعتراض خودداری کنید.

اگر از یک کارمند دریافت کرده اید، به دیگران توصیه کنید. این باعث خوشحالی طرف مقابل می شود.

 توجه به جنسیت مصاحبه شونده مهم است. به عنوان مثال، برای دادن هدیه به همکار مرد خود، می توانید از لوازم جانبی مانند چراغ های تزئینی، کمربند، عینک و کراوات استفاده کنید. همچنین قاب های فلش، قاب های موبایل و پاوربانک ها هدایای کاربردی و مناسبی هستند که می توان از آنها برای هدیه دادن هدیه به آقایان استفاده کرد.

خرید ماگ هیتر دار
خرید ماگ هیتر دار

هدیه به یک همکار خانم در محیط کار

 یکی از حساس ترین هدیه در سازمان دادن هدیه به یک همکار زن می تواند کمی مشکل باشد، به خصوص دادن یک هدیه از یک همکار مرد به یک همکار زن. اما باید بگویم که گزینه های زیادی برای هدیه دادن نزد همکار خانم وجود دارد، جای نگرانی نیست. وقتی صحبت از دادن هدیه به یک همکار خانم می شود، اگر مرد هستید، باید قوانین هدیه را در محل کار رعایت کنید. برای دادن این نوع هدیه، باید هدیه مناسب را بر اساس وضعیت تاهل همسرتان انتخاب کنید.

 اگر شریک زندگی شما متاهل است، به یک هدیه رسمی برای او نیاز خواهید داشت. آقایان نباید خصوصی بروند و به همکاران زن خود هدیه بدهند. برای دسته های بالاتر بهتر است از گل و گیاه، کتاب های فلسفه یا داستانی، جعبه های غذا یا شکلات یا کارت های هدیه استفاده کنید.

اگر شما یک زن هستید و قصد دارید برای همکار زن خود هدیه بگیرید، کار شما آسان است و گزینه های زیادی پیش روی شماست. در محل کار، برای خرید هدیه برای همکار خانم خود، به علایق و نیازهای خود نگاه کنید و برای هر موقعیت یک هدیه بر اساس هدیه به او بدهید.

اگر شریک فرهنگی و معلم دارید

 کتاب های آموزشی، تقویم و خودکار می توانند ایده های خوبی باشند. یا اگر با یک روح هنری کار می کنید، لوازم جانبی را بر اساس هنر مورد علاقه آن شخص ایجاد کنید. ساعت ها، دستگاه های دیجیتال و ابزار ساخت و ساز نیز می توانند ایده های جذابی برای همکاران خانم مهندس باشند. 

ایده هایی برای هدایای سازمانی برای کارمندان

فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی یکی از تولید کنندگان پیشرو هدایای شرکتی با محصولات منحصر به فرد می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه خانه شکلاتی بهترین هدایای سازمانی را سفارش دهید و هدیه را به نیروی کار خود هدیه دهید. برخی از این هدایا در زیر ارائه شده است، امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرند.

گل جاودانه

برای روز کارمند، هدیه یک سازمان بسیار مناسب خواهد بود. این رزها رزهای طبیعی هستند که با تکنولوژی مدرن بسته بندی شده اند و بین 3 تا 5 سال ماندگاری دارند. نیازی به نور و آب و خاک ندارد و رنگ و زیبایی خود را از دست نمی دهد. این گل رز زیبا در کنار بسته بندی جذاب صد در صد مورد توجه کارکنان شما قرار خواهد گرفت.

 یک شیشه ابی 

اگر سازمان شما بیش از 10 کارمند دارد، یک سازمان عالی هدیه برای روز کارمند خواهد بود. شیشه ابی بسیار کوچک و جذاب هستند که می‌توان آن‌ها را روی میز هر یک از کارمندان قرار داد و محل کار شما را زیباتر کرد. این گزینه به دلیل قیمت مناسب و زیبایی وصف ناپذیر برای سازمان های بزرگ بسیار مناسب است.

 کارت تبریک و خودکار

شامل یک خودکار قیمتی هدیه برای روز کارمند و یک کارت تبریک که نام هر کارمند حک شده است. بسته‌های امضا و کارت‌های تبریک موجود به زیبایی طراحی شده‌اند و دارای ویژگی‌هایی هستند که شامل یک پد لمسی در پایین امضا برای استفاده در صفحه لمسی گوشی یا تبلت است.

ماگ چوبی 

کارمندان 8 ساعت در روز کار می کنند و نوشیدن چای و قهوه به آنها انرژی بیشتری برای انجام فعالیت های روزانه می دهد. یک ماگ چوبی کوچک و زیبا می تواند یک سازمان دهنده هدیه برای یک روز کارمند باشد. اگر این ماگ ها قابلیت حک نام یا عبارتی پویا را بر روی خود داشته باشند، تاثیر بیشتری روی کارکنان خواهد داشت.

حتما بخوانید  ‌آموزش درست کردن قهوه در خانه فواید و مضرات آن

مجموعه مدیریت

 مجموعه مدیریت مجموعه ای فوق العاده و کامل از همه چیزهایی است که می خواهید مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بودجه خود را تعیین کنید و سپس با در نظر گرفتن سلیقه و مخاطب خود یک بسته جذاب و شیک را انتخاب کنید. 

از آنجایی که شما آیتم های این مجموعه را به صورت دستی انتخاب کرده اید، می توانید مطمئن باشید که هدیه منحصر به فرد و شایان ستایش خواهد بود.

تصور کنید همه کارمندان از یک لیوان برای نوشیدن استفاده می کنند! چنین ایده ای حس نظم و هماهنگی زیبایی را در بین کارکنان ایجاد می کند. از لیوان گرفته ، ماگ های نوشیدنی، قمقمه، منقل های گرم کن و حتی کیف های مسافرتی تبلیغاتی، لوازم جانبی نوشیدنی هدایای سازمانی جذابی هستند که محیط کار را دلپذیر و لذت بخش می کنند.

البته اگر می خواهید هدیه سازمان خود را در یک رویداد خاص به کارمندان خود ارائه دهید، بهتر است از عناصر آن رویداد در هدیه استفاده کنید و نوشیدنی را به همراه سایر هدیه به مخاطبان خود ارائه دهید. به عنوان مثال، اگر می خواهید برای یک شب هدایای شرکتی ارائه دهید، بهتر است هدایای تبلیغاتی مانند جعبه خوش آمدگویی با عکس انار و انواع نوشیدنی با تصویر انار یا طرح هندوانه را ارائه دهید. 

خرید ماگ درب دار
خرید ماگ درب دار

قلم و خودکار

 برخی از هدایای تبلیغاتی لوکس به نظر می رسند، در حالی که برخی دیگر ارزان به نظر می رسند. خودکارهای تبلیغاتی و ست های خودکار یکی از آن هدایای شرکتی است که زیبا و خیره کننده و در عین حال مقرون به صرفه است و برای همه جذاب خواهد بود. بنابراین، اگر به دنبال پاسخ مناسب در مورد بهترین هدایای شرکتی هستید، این گزینه را از دست ندهید.

 سری الکترونیک

دستگاه های الکترونیکی بدون شک هدیه های دوست داشتنی هستند که در زندگی امروزی به یک ضرورت تبدیل شده اند. گجت هایی مانند پاوربانک های تبلیغاتی، بسته های فلش تبلیغاتی، بلندگوهای تبلیغاتی، کابل های شارژ و شارژرهای سبک، شارژرهای بی سیم، ساعت های هوشمند و هزاران دستگاه الکترونیکی دیگر از جمله هدایای سازمانی هستند که لبخند شادی را بر لبان گیرنده می نشاند.

 ممکن است با خود فکر کنید که گردآوری چنین مجموعه ارزشمندی هزینه زیادی برای سازمان خواهد داشت. اما نگران نباشید، می توانید این نمونه های جذاب را با هدایای شرکتی ارزان قیمت مانند کیف های تبلیغاتی ترکیب کنید تا ارزش و جایگاه هدیه را بیشتر کنید.

کتاب و صنایع دستی

دادن هدیه همیشه به این معنی نیست که هدیه چیزی بی جان بدهد. گاهی اوقات هدیه یک سازمان می تواند معنای عمیق تر پشت آن داشته باشد. هدایایی مانند کتاب شعر، کتاب قرآن و صنایع دستی ایرانی دارای ارزش و معنا هستند و قابل مبادله با سایر مجموعه های هدیه نیستند. اگر به دنبال هدایای لوکس شرکتی برای هدیه دادن به کارکنان و مدیران خود در مناسبت های خاص هستید، مجموعه فوق العاده کتاب و صنایع دستی ما را نادیده نگیرید. فقط یک کتاب عالی هدیه زیبا و به یاد ماندنی است.

 بنابراین

 هذیه سازمانی هدایای تبلیغاتی شرکتی هستند که با ذوق و خلاقیت برای ارائه به کارکنان شرکت آماده می شوند. این محصولات که طیف وسیعی از محصولات را شامل می شوند، برای همه سلیقه ها برآورده می شوند و می توانند متناسب با بودجه های مختلف طراحی شوند.

 اکنون که می دانید هدایای سازمانی چیست و با بهترین نمونه ها آشنا شدید، سعی کنید ارتباط کارکنان خود را با سازمان تقویت کنید و از آن برای ایجاد روابط تجاری بیشتر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.