معرفی انواع محصولات دیزنی وارداتی

خرید ظروف فانتزی میکی موس

چقدر با شخصیت های «دیزنی» آشنایی دارید؟ میکی موس یا سیندرلا یا سفید برفی و هفت کوتوله را به خاطر دارید؟ مثل یک آلبوم است، خاطرات کودکی و نوجوانی، خاطرات شیرین روزهای بی دغدغه.

برند دیزنی به برندی تبدیل شده است که کیفیت بالا را به همه تضمین می کند. مجموعه اسباب‌بازی‌ها  و ظروف دیزنی، با تنوع و کیفیت منحصربه ‌فرد خود، مرتباً در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرد. در ادامه شما را با معرفی و خرید محصولات دیزنی از جمله خرید ظروف دیزنی اورجینال آشنا خواهیم کرد.

ظروف دیزنی

سفید برفی و هفت سیاه پوست در کنار تصویر سیندرلا یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیزترین تصاویر است. در خرید ظروف دیزنی شک نکنید زیرا دارای بالاترین کیفیت هستند و از نظر قیمت نیز قیمت آنها بسیار بهتر از سایر رقبا می باشد. دیزنی یکی از آن برندهایی است که همیشه به ما احساس خوبی می دهد و دلیل خوبی هم دارد. یکی از دلایل ساخت این مجموعه های موفق و خاطره انگیزی است که از کودکی ضبط کرده ایم.

انواع محصولات دیزنی

با خرید این ظروف می توانید در مهمانی های دوستانه میزی جذاب و جذاب بسازید. ظروف سرو در زیبایی ظاهر غذا، دسر و سایر غذاها بسیار موثر است. بنابراین می توانید علاوه بر پخت کیک و غذاهای لذیذ، با خرید ظروف فانتزی جذاب جلوه میز پذیرایی خود را افزایش دهید. 

امروزه انواع ظروف به سبک های مدرن و کلاسیک درست می شود اما ظروف ظریف بیشتر جلب توجه می کند. زیرا افراد می توانند با غذاخوری خوب دکوراسیون متفاوتی را در خانه ایجاد کنند. ناهار خوب به غذاهای رژیمی خاص اطلاق می شود که از نظر ظاهری متفاوت هستند. در واقع مواد اولیه و مواد اولیه غذا خیلی مهم نیست. بیشتر ظاهر منحصر به فرد و جذاب آن باعث جذابیت محصول می شود.

حتما بخوانید  بهترین ایده کادو روز مرد

ظروف سرامیکی دیزنی یکی از محبوب ترین انواع غذاخوری های خوب در بازار است. سرامیک اکنون طرفداران زیادی به طرح های جذاب و مدرن دارد. زیرا چیدمان ظروف ظریف و سرامیکی روی میز چوبی جلوه ای دلنشین می دهد. در صورت تمایل می توانید انواع ظروف سفالی مانند بشقاب، کاسه، لیوان، قابلمه در طرح های مختلف و رنگارنگ را به صورت آنلاین سفارش دهید.

اگر به دنبال ظروف منحصر به فرد و متفاوت هستید، با خرید ظروف اورجینال، سرامیکی و چینی دیزنی به شکل های نامنظم و منحصر به فرد، تجهیزات پذیرایی و تجهیزات آشپزخانه خود را شخصی سازی کنید. برخی معتقدند ظروف فانتزی فقط برای تزیین استفاده می شوند و کاربرد خاصی ندارند. اما این فرض کاملاً اشتباه است. مردم تمایل دارند با خرید ظروف زیبا و خاص سلیقه خود را به مهمانان خود نشان دهند به همین دلیل به دنبال غذاهای فانتزی خاص هستند.

چرا از ظروف دیزنی استفاده کنیم؟

افراد خوش ذوق و هنر تمایل دارند که سبک دکوراسیون و ظروف منزل خود را تغییر دهند. آن‌ها می‌خواهند با خرید غذای خوب محیطی دلپذیر و دلپذیر برای خود و مهمانانشان ایجاد کنند. علاوه بر این، نوشیدنی‌ها، دسرها و تمام غذاهایی که در ظروف فانتزی سرو می‌شوند، جذاب‌تر به نظر می‌رسند و بر خلق و خوی زمان حال تأثیر مثبت می‌گذارند. ناهار خوری عالی یک هدف دوگانه دارد. می توان از آنها به عنوان تزئین استفاده کرد و می توان از آنها به عنوان ظروف سفره در هنگام برگزاری مهمانی استفاده کرد.

امروزه خرید ظروف سفالی مرغوب در بین بسیاری از مشتریان رواج یافته است. خاک رس ماده اصلی مورد استفاده در ساخت این ظروف است و برای سلامتی انسان مضر نیست. جالب است بدانید که ظروف سفالی از قدیم الایام برای طبخ انواع غذاها مورد استفاده قرار می گرفته و مورد قبول بسیاری از افراد قرار گرفته است. 

خرید ماگ دیزنی وال ای

ماگ دیزنی اورجینال

این شرکت توسط دیزنی و برادرش الیور تاسیس شد. این کمپانی که بعدها به یکی از بزرگترین شرکت های تولید فیلم و سرگرمی تبدیل شد، با انیمیشن های ساده و بی کلام شروع به کار کرد.فیلم سفید برفی و هفت کوتوله در سال 1934 به نمایش درآمد و حدود سه سال طول کشید تا پخش شود. پس از آن شخصیت معروف «پینوکیو» متولد شد. پسر چوبی با بینی انسانی و دراز وقتی دروغ می گوید! این شخصیت آنقدر محبوب شد که در داستان ها و افسانه ها نفوذ کرد. دروغگوهای بزرگ اکنون بینی خود را کشیده اند.

خرید ماگ میکی موس و مینی موس دیزنی

ماگ اردک دونالد

در سال 1945، اردک دونالد، اردک اسباب بازی در فیلم های کوتاه و کمدی ظاهر شد. این شخصیت درست بعد از جنگ جهانی اول خلق شد و همه شما دوست داشتید که او کمی خنده دارتر و بامزه تر باشد.

حتما بخوانید  اهمیت تغذیه سالم برای دانش آموزان و کودکان

 اما یکی از موثرترین شخصیت های دیزنی که داستانش شب های دختران را در سراسر جهان به صبح رسانده است، کسی نیست جز سیندرلا. دختری با نامادری و خواهران زشت به کمک یک فرشته ناجی و … شاید از همین جا ایده مردی سوار بر اسب سفید در ذهن دختران رویایی آن دوران شکل گرفت.نجات دهنده!

پس از آن، هزاران کارتون جذاب درباره آلیس در سرزمین عجایب، پیترپین، رابین هود، زیبای خفته و سادو و یک سگ خالدار و دیزنی به اکران سینما و سپس به تلویزیون های خانگی آمدند و دنیای کودکان را رنگارنگ تر کردند.

خرید ماگ اردک دیزنی

ماگ پو

 اولین فیلم انیمیشن در سال 1977 با عنوان “ماجراهای بسیار وینی پو” منتشر شد. در سال 1993، والت اعتراف کرد که دیزنی پس از میکی موس، دومین شخصیت محبوب و قابل باور در مجموعه دیزنی بود.

از حوله، مسواک، پرده و لوازم جانبی گرفته تا ماگ، استفاده از آنها در لباس و لوازم شخصی به قدری رایج شده است که شما کسی را نمی شناسید که حداقل یک مورد با این حروف را نشناسد.

بهترین محصولات دیزنی

 علاقه برخی افراد به این شخصیت ها آنقدر زیاد است که مجموعه ای از آیتم های دیزنی را جمع آوری می کنند، به عنوان مثال یک مجموعه عالی از ماگ دیزنی با شخصیت های کارتونی مختلف می تواند اتاق نشیمن یا آشپزخانه شما را زیبا و شکیل کند. جالبه که الان شرکت به قدری محبوب و پیشرفت کرده که حتی بعضی ها هر شخصیت کارتونی رو از شرکت های دیگه در این کلکسیون جذاب به فروش می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.