معرفی بهترین برند های فلاسک چای

بهترین برند فلاسک

در ادامه در مورد ویژگی های فلاسک، چگونگی کار کرد آن و همچنین معرفی بهترین برند فلاسک چای و قهوه می پردازیم. برای خرید فلاسک چای باید این اطلاعات را بدانید تا بتوانید با اطلاعات کافی یک خرید مطمئن و خب را انجام دهید. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

فلاسک چای چیست؟

فلاسک چای برای افرادی که زمان زیادی را بیرون از خانه سپری می کنند و دوست دارند چای یا قهوه داغ بنوشند مناسب است. همچنین استفاده از فلاسک باعث صرفه جویی در مصرف چای و انرژی می شود زیرا با یک بار حرارت دادن می توانید ساعت ها چای داغ بنوشید.
اولین فلاسک در سال 1892 توسط جیمز دوئر، فیزیکدان و شیمیدان اسکاتلندی اختراع شد و اولین تولید تجاری آن در سال 1904 توسط شرکت آلمانی Thermos صورت گرفت که به آن ظرف قمقمه یا فلاسک Doerr نیز می گویند. بهترین فلاسک، فلاسکی است که محتویات را در هوای گرم سرد نگه می دارد و در هوای سرد محتویات را گرم نگه می دارد و در هر دو مورد از فاسد شدن نوشیدنی و غذا جلوگیری می کند.

فلاسک: ظرفی است که مایعات یا گازها را گرم و سرد نگه می دارد.
فلاکس: ماده ای شیمیایی است که برای تمیز کردن شیمیایی سطوح و پاکسازی از اکسیداسیون (گوگردزدایی) در ناحیه جوش استفاده می شود.پس فلاسک صحیح است و گفتن کلمه flow معنای دیگری دارد.

مزایای استفاده از فلاسک

یکی از مزایای استفاده از این ظرف صرفه جویی در مصرف چای و انرژی است. زیرا با یک بار حرارت دادن چای می توانید چند ساعت چای داغ همراه خود داشته باشید. این چای ساز برای کسانی که دور از خانه هستند و می خواهند چای یا قهوه داغ بنوشند بسیار مناسب است.
بهترین جریان سرد نگه داشتن محتویات در هوای گرم نگه داشتن محتویات در هوای سرد است که در هر دو مورد از فاسد شدن نوشیدنی و غذا جلوگیری می کند.
هنگام استفاده از فلاسک باید به نکات زیر توجه کنید:
1) در آن را کاملا سفت کنید.
2)آن را بیش از حد پر نکنید.
3) از مواد شیمیایی برای شستشو استفاده نکنید.
4)فلاسک را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید.
5)توجه داشته باشید که از این دستگاه برای نگهداری نوشابه های گازدار استفاده نکنید.
6) آن را نزدیک اجاق گاز قرار ندهید.
7) مراقب باشید که فلاسک پر از مایع داغ را در دسترس کودکان قرار ندهید.

فلاسک استیل بهتر است یا شیشه ای؟

به محض اینکه مردم می خواهند فلاسک بخرند این سوال در ذهنشان ایجاد می شود که فلاسک استیل بهتر است یا شیشه؟ برای پاسخ به این سوال باید مزایا و معایب هر دو فلاسک را بررسی کنیم. فلاسک شیشه ای دارای مخزن شیشه ای است که بهداشتی تر و تمیز کردن آن راحت تر است. مخزن فلاسک شیشه ای بو را جذب نمی کند. این نوع فلاسک برای کودکان بهتر است و وزن کمتری نسبت به فلاسک استیل دارد.

با توجه به شیشه ای بودن مخزن، درصد شکنندگی آن زیاد است که در اثر تغییرات ناگهانی دما یا بی احتیاطی منجر به آسیب می شود. یعنی اگر فلاسک بلافاصله به هر دلیلی مانند پر شدن با آب سرد یا قرار دادن در محیط سرد گرم شود، می شکند.
مخزن شیشه ای مایعات را برای مدت طولانی تری گرم نگه می دارد. آب گرم را حدود 12 ساعت و آب سرد را تا 24 ساعت نگه می دارد.
در فلاسک فلزی از فولاد ضد زنگ استفاده می شود که باعث افزایش طول عمر و دوام آن می شود و فلاسک در اثر ضربه نمی شکند. اما در اثر ضربه در بدن فرو می رود و عایق خود را از دست می دهد. استفاده از استیل ظاهری زیبا و براق به فلاسک می دهد. این نوع فلاسک در برابر شوک حرارتی مقاومت بیشتری دارد.
هنگام خرید فلاسک استیل درب آن را باز کنید و بررسی کنید که بوی خاصی می دهد یا نه؟ مدل های ساخته شد‌ه از مواد بی کیفیت دارای بوی نامطبوعی هستند که هنگام گرم شدن بخارات سمی از خود متصاعد می شود.

حتما بخوانید  هنگام خرید ظرف نگه داری غذا به چه نکاتی توجه کنیم؟

نماهایی در مورد فلاسک استیل وجود دارد که:

فلاسک های دسته دار – بهترین فلاسک های دسته دار، کیفیت خوب، فلاسک های ارزان قیمت، فلاسک های پمپی، فلاسک های چای خوب، فلاسک های دوقلو، فلاسک های کوهنوردی.

نکاتی برای خرید بهترین برند فلاسک

از آنجایی که فلاسک ها انواع مختلفی دارند، بهتر است در هنگام خرید این وسیله کاربردی علاوه بر سلیقه خود به ویژگی ها و نیازهای آنها نیز توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین مارک فلاسک را به شما معرفی می کنیم

اگر به فکر خرید فلاسک با کیفیت و بادوام هستید باید در انتخاب برند دقت بیشتری داشته باشید. برندهای مختلف بطری چای از نظر ارزش خرید برابر نیستند. بر این اساس باید اطلاعات کاملی از ویژگی ها و مشخصات برندهای معروف و پرفروش بطری چای به دست آورید. مشتریان امروزی می توانند با خرید اینترنتی بهترین برندهای بطری را با یکدیگر مقایسه کنند، سپس با در نظر گرفتن قیمت خرید محصول و همچنین کیفیت آن، به فکر خرید مناسب ترین بطری باشند.

قیمت خرید فلاسک های موجود در بازار با یکدیگر متفاوت است، بنابراین مشتری می تواند به راحتی فلاسک مورد نظر را با کمترین قیمت خریداری کند که البته هر چه کیفیت و ویژگی های فلاسک بالاتر باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

معرفی بهترین برند

جنس بدنه فلاسک، ظاهر آن، نوع درب و … ممکن است بر قیمت خرید این محصول تاثیر بگذارد. انواع فلاسک های شیشه ای، پلاستیکی و استیل امروزه در بازار موجود است. فلاسک های استیل همیشه کیفیت و ارزش خرید بالاتری دارند. بنابراین اگر به فکر خرید فلاسک مناسب و باکیفیت هستید، بهتر است استیل را انتخاب کنید. زیرا پلاستیک و شیشه مقاومت کمتری دارند و عایق خوبی در برابر حرارت نیستند.

فلاسک چای باید بتواند نوشیدنی را برای مدت زمان قابل توجهی گرم نگه دارد. معمولا دیواره فلاسک چای با دو جداره طراحی و ساخته می شود تا گرمای نوشیدنی به خوبی حفظ شود و از بین نرود. دیوارهای فولادی با لعاب عایق حرارتی بسیار خوبی هستند. هنگام خرید فلاسک حتما به وزن آن توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا برخی از فلاسک های استیل بسیار سنگین هستند و برای استفاده روزانه گزینه مناسبی نیستند.

یک بطری چای مناسب و با کیفیت باید از استیل ساخته شود این بطری باید سبک باشد تا مشتریان بتوانند آن را همه جا حمل کنند. فلاسک از جمله پرطرفدارترین وسایلی هستند که برای مدت طولانی همراه شما خواهند بود.

بهترین برندهای فلاسک چای

در این مقاله بهترین برندهای فلاسک را از نظر کیفیت، قیمت و ارزش خرید مقایسه کرده ایم. استنلی ساخت آمریکا، برند نسپرسو ساخت کشور سوئیس و برند جی کا به ترتیب بهترین برندهای فلاسک چای هستند.شرکت فلاسک استنلی بیش از 100 سال پیش در آمریکا تاسیس شد. استنلی بهترین مارک چای خارجی است.

فلاسک های این برند می توانند چای داغ را تا 24 ساعت و آب یخ را تا 96 ساعت بدون مشکل نگهداری کنند.
انواع فلاسک های فلزی، فلاسک های خانوادگی، فلاسک های کوهنوردی، فلاسک های مسافرتی و … در بین محصولات استنلی به چشم می خورد.

فلاسک استنلی(معرفی بهترین برند های فلاسک چای)

برند معروف استنلی چند سالی است که در آمریکا فعالیت می کند. خرید فلاسک استنلی می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. زیرا شرکت استنلی همواره با کیفیت ترین محصولات را تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهد. امروزه این برند محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر می کند. از این رو این برند در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد و بهترین فلاسک ها را عرضه می کند.
مشتری با خرید فلاسک استنلی می تواند دمای چای، قهوه یا سایر نوشیدنی های داغ را تا 24 ساعت حفظ کند و سپس هر زمان که بخواهد برای رفع خستگی از نوشیدنی داغ خود لذت ببرد. امروزه این برند تنوع بسیار زیادی در محصولات خود ایجاد کرده است. بنابراین مشتری می تواند از بین انواع فلاسک های خانوادگی، فلاسک های مسافرتی، فلاسک های کوهنوردی و فلاسک کودک غیره از این برند استفاده کنید.

ویژگی فلاسک استنلی

اگر می خواهید در سفر، کوهنوردی یا هر فعالیت دیگری از نوشیدنی های گرم و با طراوت لذت ببرید، استفاده از محصولات برند استنلی را به شما توصیه می کنم. لازم به ذکر است که فلاسک های استنلی نیز نوشیدنی های سرد را حدود 96 ساعت خنک نگه می دارند. بنابراین جدا از نگهداری نوشیدنی های گرم، می توانید از این فلاسک برای حفظ دمای نوشیدنی های سرد نیز استفاده کنید.
مشتری با خرید فلاسک استنلی می تواند دمای چای، قهوه یا سایر نوشیدنی های داغ را تا 24 ساعت حفظ کند. سپس هر زمان که بخواهد برای رفع خستگی از نوشیدنی داغ خود لذت ببرد. امروزه این برند تنوع بسیار زیادی در محصولات خود ایجاد کرده است. بنابراین مشتری می تواند از بین انواع فلاسک های خانوادگی، فلاسک های مسافرتی، فلاسک های کوهنوردی و … انتخاب کند.

حتما بخوانید  آشنایی با برند نسپرسو

خرید فلاسک استنلی

اگر برای حمل نوشیدنی مورد علاقه خود به یک فلاسک مناسب و باکیفیت نیاز دارید، فلاسک «استنلی» از سری «کلاسیک» یک انتخاب عالی برای شماست. این فلاسک دارای ساختاری دولایه برای حفظ دمای مایعات در محفظه داخلی برای مدت زمان بسیار طولانی‌تری است. دمای نوشیدنی های سرد و گرم به مدت 32 ساعت در این فلاسک حفظ می شود.

بنابراین می توان از این فلاسک برای مسافرت، کمپینگ، کوهنوردی و … استفاده کرد. از آن استفاده می شود زیرا دمای مایعات را به خوبی حفظ می کند. ناگفته نماند که می توان یخ را در این فلاسک ذخیره و حمل کرد. دمای یخ ذخیره شد‌ه در این فلاسک تا 160 ساعت حفظ خواهد شد. بدنه این محصول از فولاد است. فولاد به کار رفته در این مدل بسیار بادوام بوده و زنگ نمی زند.

بنابراین می توانید با خیالی آسوده انواع نوشیدنی ها را در داخل انبار کرده و حمل کنید. یک دسته روی بدنه فلاسک تعبیه شد‌ه است تا بتوانید با نگه داشتن آن به راحتی آن را جابجا کنید. این فلاسک مجهز به درپوش پیچی است که می توان از آن به عنوان فنجان نیز استفاده کرد. به این ترتیب، بدون نیاز به تهیه یا خرید فنجان جداگانه، می توانید چای، قهوه، آب میوه و … بنوشید.

فلاسک جی کا (معرفی بهترین برند های فلاسک چای)

برند جی کا یکی دیگر از برندهای معروف و شناخته شد‌ه فلاسک در دنیاست که همواره نظر کاربران و مشتریان را به خود جلب می کند. خرید فلاسک جی کا یکی دیگر از انتخاب های جذاب برای مشتری است. امروزه بسیاری از افراد از برند جی کا برای خرید فلاسک استقبال می کنند. زیرا کیفیت و ماندگاری محصولات این برند به اثبات رسیده و در بازار محبوبیت زیادی داردفلاسک جی کا دارای ویژگی های ارزشمند بسیاری است، بنابراین همیشه ارزش خرید بالایی دارد.

فلاسک نسپرسو(معرفی بهترین برند های فلاسک چای)

نسپرسو برندی است که توسط شرکت نستله تولید می شود و توسط گروه نستله، که در لوئیزیانا، سوئیس مستقر است، کنترل می شود. دستگاه های نسپرسو قهوه اسپرسو را با استفاده از کپسول های مخصوصی که به نام غلاف معروف هستند تهیه می کنند.
نسپرسو در سراسر جهان به عنوان فلاسک لوکس شناخته می شود زیرا قیمت هایی که برای فلاسک های نسپرسو در نظر گرفته است از میانگین قیمت بازار بالاتر است.
این شرکت دستگاه های خود را از طریق شرکت های مختلف تولید می کند. در حال حاضر شرکت هایی مانند De’Longhi، Krups و… از جمله شرکت هایی هستند که با نسپرسو برای تولید این دستگاه همکاری می کنند.

راهنمای خرید یک فلاسک چای

امروزه بسیاری از افراد برای افزایش تمرکز در محل کار به نوشیدن چای فکر می کنند. بدون شک نوشیدن یک فنجان چای داغ می تواند انرژی لازم را برای ادامه فعالیت در طول روز فراهم کند. اما بسیاری از مردم معمولاً از نوشیدن چای در محل کار خودداری می کنند زیرا مشکل سرد شدن آن وجود دارد. به همین دلیل اقدام به خرید فلاسک چای می کنند.
امروزه با خرید فلاسک چای می توانید به راحتی چای یا نوشیدنی گرم دیگری را در محل کار خود بنوشید. با خرید فلاسک کودک نیر می توانید همیشه نوشیدنی مورد نیاز را برای کودک خود در اختیار داشته باشید.
افرادی که می خواهند در در طول روز خود سرحال باشند و با جدیت بیشتری فعالیت کنند می توانند با خرید فلاسک نوشیدنی های گرم و خوش طعم درست کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.