چند راه برای تشخیص فلاسک استنلی اصل

استنلی

یکی از وسایلی که وجود آن در دنیای امروز برای هر شخصی ضروری است، فلاسک است. اگر یک طبیعت‌گرد یا کوهنورد حرفه‌ای هستید، یک فلاسک خوب پایه اصلی تجهیزات موردنیاز شما خواهد بود. همچنین اگر زمان زیادی را بیرون از خانه می‌گذرانید یا اهل ورزش و پیاده‌روی‌های طولانی هستید، همراه داشتن این وسیله برای شما لازم است. زمانی که از این وسیله آشپزخانه صحبت می‌کنیم، نام برند استنلی با یک قرن سابقه، بهعنوان نمادی از کیفیت و نوآوری می‌درخشد.

محصولات استنلی به طول‌عمر، مقاومت و کیفیت بالا شناخته می‌شوند، اما به‌علت پرفروش‌بودن فلاسک‌‌های این برند، فلاسک‌های تقلبی بسیاری با همین نام، به بازار راه یافته‌اند. بنابراین ضروری است که بدانید چگونه یک فلاسک استنلی اورجینال را از تقلبی تشخیص دهید. در ادامه شما را راهنمایی می‌کنیم تا تجربه خوبی از خرید محصولات استنلی اصل داشته باشید.

شناسایی فلاسک استنلی اصل

تفاوت فلاسک استنلی تقلبی و اصل

برند استنلی مدت زیادی است که جایگاه ساخت و فروش بهترین فلاسک‌ها را به خود اختصاص داده است. ویلیام استنلی در سال 1913 یک بطری تمام استیل و دوجداره‌ را اختراع کرد و نام خود را روی این فلاسک منحصربه‌فرد گذاشت. هدف ویلیام از ساخت چنین محصولی، داشتن قهوه داغ برای تمام روز و حین انجام کارهایش بود.

نام برند استنلی یادآور محصولات فوق‌العاده بادوام و قابل‌اعتماد است که با طراحی شیک و کاربردی، جزئی از زندگی روزمره مردم شده‌اند. فلاسک‌ها، لیوان‌ها، ظروف ناهار، ست‌های آشپزخانه و… از برند استنلی، زندگی خیلی از مردم را ساده‌‌تر کرده‌اند، چراکه ظروف این برند غذا و نوشیدنی را برای مدت طولانی‌تری سرد یا گرم نگه می‌دارند. فلاسک اورجینال با کیفیت بالایی که دارد میان مردم بسیار محبوب و پرفروش است. اما برای شناسایی فلاسک استنلی اصل و جلوگیری از خرید محصولات تقلبی، راه‌هایی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

بررسی نشانه‌های فیزیکی فلاسک اصل استنلی از تقلبی 

یکی از راه‌های اصلی تشخیص فلاسک اصل، بررسی ویژگی‌های فیزیکی آن است. فلاسک اورجینال باید دارای نشانه‌های خاصی مانند لوگوی برند، جزئیات دقیق در بدنه و کف، شماره سریال و … باشد. با بررسی این ویژگی‌ها و مقایسه آن‌ها با تصویری از فلاسک اورجینال در سایت استنلی، می‌توانید اصل‌بودن فلاسک را تایید یا رد کنید.

رنگ فلاسک

فلاسک اورجینال، یک روکش مقاوم با رنگی خاص دارد که این بافت، از لیزخوردن فلاسک جلوگیری می‌کند و در برابر هرگونه ضربه و خط‌وخش مقاوم است.

مطالعه راهنماها و منابع اصلی

با بررسی راهنماها و منابع اصلی از جمله وب‌سایت رسمی برند استنلی و مطالعه دستورالعمل‌های مربوط، می‌توانید شرح دقیقی از نحوه تشخیص اصالت فلاسک و نشانه‌های تمایز آن از فلاسک‌های فیک را ببینید. با مطالعه این منابع و مقایسه با محصول موردنظر، می‌توانید فلاسک تقلبی را شناسایی کنید.

حتما بخوانید  روز ولنتاین یا روز عشق؟ همه آنچه که باید بدانید

مراجعه به فروشگاه‌های رسمی و معتبر برای خرید فلاسک استنلی اصل

برای اطمینان از اصالت محصول، می‌توانید به فروشگاه‌های رسمی و معتبر محصولات وارداتی مراجعه کنید. این فروشگاه‌ها محصولات اصلی برند استنلی را وارد می‌کنند و به فروش می‌رسانند. همچنین می‌توانید با توجه به نشانه‌ها و اطلاعاتی که از فروشنده دریافت می‌کنید، اصالت کالا را بسنجید.

اعتبارسنجی درباره فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین

پیش از خرید برند استنلی، بهتر است درباره فروشگاه اینترنتی که قصد خرید از آن را دارید، تحقیق کنید. بررسی نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی می‌تواند به شما در اعتبارسنجی سایت آنلاین کمک کند تا خرید اینترنتی رضایت‌بخشی داشته باشید.

تفاوت فلاسک استنلی تقلبی و اصل

خصوصیات منحصر‌به‌فرد فلاسک

فلاسک‌های اورجینال این برند، خصوصیات منحصر‌به‌فردی دارند که با بررسی آن‌ها، می‌توانید از اصل‌بودن محصول مطمئن شوید. این فلاسک‌ها، هیچ گونه نشتی ندارند و بسیار بادوام هستند. همچنین دارای عایق دوجداره است که نوشیدنی‌های شما را 24 ساعت گرم، 24 ساعت سرد و تا 5 روز یخ نگه می‌دارد.

این فلاسک یک در عایق‌شده دارد که از آن به‌عنوان فنجان هم استفاده می‌شود. همچنین از فولاد ضدزنگ ساخته شده و در برابر رطوبت و تغییرات دمایی بسیار مقاوم است. فلاسک اورجینال یک دستگیره جمع‌شونده دارد که حمل آن را آسان‌تر می‌کند.

ویژگی‌های فلاسک استنلی

این فلاسک از نظر اندازه بسیار مناسب است، زیرا میزان کافی نوشیدنی را در خود نگه می‌دارد و به اندازه کافی جمع‌و‌جور و باریک است تا به‌راحتی در جایگاه لیوان ماشین و کوله‌پشتی شما قرار بگیرد. بااین‌حال، اگر یک روز کامل درحال پیاده‌روی باشید، ممکن است برای شما سنگینی کند. همچنین برخلاف فلاسک‌های بزرگ دیگر، دسته جداگانه ندارد و حجم بیشتری اشغال نمی‌کند.

این فلاسک می‌تواند قهوه، چای یا آب سردی را که برای روز نیاز دارید در خود نگه دارد. اگر فکر می‌کنید به مقدار بیشتری نیاز دارید، می‌توانید یک سایز بزرگتر خریداری کنید.

از ویژگی‌های دیگر این محصول این است که اگر در آن را به اندازه کافی محکم ببندید، لازم نیست نگران نشت نوشیدنی از آن باشید، زیرا عایق است و با خلاء دوجداره‌ای که دارد به حفظ دمای نوشیدنی شما کمک می‌کند. ازآنجاکه این در مانند یک فنجان است، می توانید نوشیدنی داغ خود را داخل آن بریزید و دهان خود را با نوشیدن مستقیم از فلاسک نسوزانید. بدنه فلاسک نیز دارای عایق دوجداره است و اگر آن را با آب و یخ پر کنید، نوشیدنی شما یک روز کامل سرد می‌ماند. اگر از تکه‌های یخ بیشتری استفاده کنید، حتی می‌تواند برای چند روز سرد بماند.

چگونه محصولات و فلاسک اصل استنلی از تقلبی را تشخیص دهیم؟

چگونه می توان قمقمه اصلی استنلی را تشخیص داد؟


کلاهبرداران و سازندگان قمقمه های تقلبی تشخیص قمقمه های کپی شده از نمونه اصلی را دشوار می کردند. بر این اساس، ما به شما نکاتی را برای کمک به شناسایی آنها ارائه می دهیم. هنگام خرید، علاوه‌بر فلاسک، باید سایتی که از آن خرید می‌کنید را نیز بررسی کنید. در ادامه برخی از نکاتی که باید به آن‌ها توجه داشته باشید را شرح می‌دهیم:

  • کیفیت ساخت محصولات
  • بررسی بسته بندی
  • ضمانت و گارانتی
  • قیمت محصول
حتما بخوانید  بهترین مکان ها برای کمپینگ در زمستان + لوازم ضروری

کیفیت ساخت

یکی از تفاوت‌های اساسی بین فلاسک استنلی اصل و تقلبی، کیفیت ساخت آن‌هاست. فلاسک‌های اورجینال با استفاده از مواد باکیفیت ساخته شده است و دارای ساختار محکم و مقاومی است. در مقابل، فلاسک‌های تقلبی اغلب از مواد ارزان‌تر ساخته شده و کیفیت ضعیف ساخت آن‌ها منجر به نشت یا خراب‌شدن زودهنگام فلاسک تقلبی شود.

طراحی و بسته‌بندی

فلاسک اصل دارای طراحی دقیق و به‌روزی است که به‌راحتی قابل‌تشخیص است. بسته‌بندی نیز معمولاً با جزئیات دقیق و لوگوهای اصلی برند استنلی انجام می‌شود. در مقابل، فلاسک‌های تقلبی ممکن است دارای طراحی ناقص یا اشتباه باشند و بسته‌بندی آن‌ها نیز معمولاً کیفیت پایین‌تری دارد.

قیمت محصول

قیمت فلاسک اورجینال به‌دلیل کیفیت بالا و شهرت برند، قیمت بالایی دارد. درحالی‌که فلاسک‌های تقلبی به‌صورت عمده و غیرقانونی عرضه می‌شوند و به‌همین‌دلیل قیمت آن‌ها پایین‌تر است. اگر قیمت یک فلاسک برند بسیار کمتر از قیمت بازار به نظر می‌رسد، احتمالاً آن فلاسک تقلبی است.

ضمانت اصالت

فلاسک اصلی و ساخته‌شده توسط این برند، دارای ضمانت اصالت است که توسط تولیدکننده ارائه می‌شود و در بسته‌بندی آن وجود دارد. این ضمانت به شما اطمینان می‌دهد که محصولی که خریداری می‌کنید اصل و با‌کیفیت است. درصورتی‌که اگر فلاسک‌ تقلبی خریداری کنید، ضمانت اصالتی همراه آن وجود ندارد.

طرز صحیح نوشته‌‌های روی محصول

در قسمت پایین فنجان فلاسک دو کلمه “Scald” و “Patent” نوشته شده است که نحوه نوشته‌ روی استنلی‌های واقعی به همین شکل است. اما روی فنجان‌ فلایک‌های تقلبی به‌صورت “scale” و “patene” نوشته می‌شود.

فلاسک استنلی اورجینال

سخن پایانی

انتخاب فلاسک اورجینال از میان تمامی فروشگاه‌هایی که کپی این برند را می‌فروشند، کار سختی به نظر می‌رسد اما با بررسی مواردی می‌توانید به‌سادگی یک فلاسک خوب بخرید. یکی از ویژگی‌های اصلی فلاسک این برند، وجود برچسب و شماره سریالی در انتهای آن است و می‌توانید صحت آن را به کمک سایت اصلی بررسی کنید. علاوه‌بر‌این، نکته مهمی در تفاوت فلاسک اصلی و تقلبی وجود دارد که مربوط به فونت و چاپ لوگوی استنلی روی محصول می‌شود. با مقایسه آن با عکس‌های سایت رسمی استنلی، می‌توان به‌راحتی تشخیص داد آیا فلاسک اصل است یا خیر.

به‌طور کلی، تفاوت‌های بین فلاسک اورجینال و فیک از جنبه‌های مختلف از جمله کیفیت ساخت، طراحی و بسته‌بندی، قیمت و ضمانت اصالت قابل‌تشخیص است. توصیه می‌شود همواره از فروشگاه‌های معتبر و قابل‌اعتماد خرید کنید و از تجربه مشتریان قبلی و نظرات دیگران استفاده کنید تا از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.