معرفی برند جی کا؛JiaKang 

خرید فلاسک 2 لیتری جی کا

خوردن نوشیدنی گرم مخصوصا در فصول سرد سال بسیار لذت بخش می باشد. قهوه و چای از جمله نوشیدنی های محبوب ما ایرانیان است که علاقه مند به مصرف آن درهر شرایطی هستیم. اما نوشیدن چای و قهوه داغ شرایطی را می طلبد که یکی از آنها داشتن یک فلاسک خوب و باکیفیت می باشد.

برند جی کا تولیدکننده انواع فلاسک است که چندسالی می شود در سایت خانه شکلاتی این برند به فروش می رسد. استفاده از فلاسک آسان و راحت ترین راه برای گرم نگهداشتن نوشیدنی های مختلف می باشد. در ادامه به معرفی این برند و نکاتی که در رابطه با خرید فلاسک جی کا وجود دارد می پردازیم.

فلاسک جی کا (JK)؛ یک برند نوظهور

یک شرکت چینی در حال تولید فلاسک های متنوع و مختلفی می باشد که دارای ویژگی های متفاوتی نیز می باشند. سایت خانه شکلاتی تنها سایت رسمی و نمایندگی جی کا است که تنوع بسیار زیادی را از این محصولات ارائه می دهد. ویژگی هایی که هرکدام از این فلاسک ها دارند با یکدیگر متفاوت بوده و به همین دلیل قیمت های مختلفی نیز از آنها موجود می باشد.

اکثر فلاسک های باکیفیت مانند این برند دارای دو جدار می باشند که بین آنها فضای خالی و یا خلا وجود دارد و این خلا به عنوان یک عایق حرارتی عمل کرده و مانع از رفت و آمد و تغییر دمای مایع درونی فلاسک می شود. شاید گمان کنید فلاسک ها تنها برای گرم نگهداشتن نوشیدنی ها کاربرد دارند اما یک نکته در خرید فلاسک جی کا وجود دارد این است که برای سرد نگهداشتن نوشیدنی نیز به کار گرفته می شوند.

خرید فلاسک جی کا
فلاسک جی کا

ویژگی فلاسک جی کا

فلاسک جی کا مانند فلاسک های دیگر دارای یکسری ویژگی روتین می باشد. اول از همه کاربرد فلاسک این است که بتواند مدت زمان طولانی مایعات را گرم و یا سرد نگه دارند. همه فلاسک های این برند از جنس استیل دوجداره می باشند که تاثیر بسیار زیادی در این امر دارند. بهترین فلاسکی که خریداری می کنید باید بتواند نوشیدنی گرم را در روزهای سرد گرم نگهداشته و همین کار را برای نوشیدنی های سرد در روزهای گرم به خوبی انجام دهد. در دوحالت از درجه دمایی، فلاسک جی کا می تواند از فاسد شدن نوشیدنی ها و حتی مواد غذایی جلوگیری کند.

ویژگی بدنه فلاسک برند جی کا

بدنه ضدخش، محافظت از استیل دور فلاسک، دسته محکم برای جابه جایی و حمل و نقل، صافی دمنوش، داشتن بند و غیره از جمله ویژگی هایی می باشد که در خرید فلاسک جی کا می توانید از آن بهره مند شوید. لازم است بدانید نمایندگی جی کا یعنی سایت و فروشگاه خانه شکلاتی تنها فروشگاه رسمی و معتبر برای فروش و واردات فلاسک های برند جی کا در طرح های مختلف می باشد.

انواع جی کا

فلاسک های جی کا دارای انواع مختلفی می باشند. اگر بخواهیم آنها را به سه دسته کلی تقسیم کنیم، فلاسک چای، فلاسک کوچک و تراول ماگ از جمله انواع فلاسک های این برند می باشند. فلاسک چای که جاافتاده ترین فلاسک در بین خانواده ها می باشد در ابعاد مختلفی موجود می باشد.

حتما بخوانید  چهارشنبه سوری چیست؟ و چرا جشن می گیریم

از 1 لیتر تا 4 لیتر می توان از این برند فلاسک های خوبی را تهیه نموند. به فلاسک 4 لیتری آن فلاسک غول پیکر می گویند که قابل استفاده برای خانواده های پرجمعیت می باشد. از جمله ویژگی هایی که در این نوع فلاسک دیده می شود می توان به مدت زمانی نگهداری آب داغ و سرد اشاره کرد که به ترتیب 12 و 24 ساعت می باشد که برای این حجم بسیار کارآمد است. فلاسک هایی نیز از این برند برای کودکان طراحی شده است که می تواند شیر را برای آنها به مدت زمان طولانی گرم نگه دارد.

شما می توانید کوچکترین فلاسک که به حجم 350 میل با کمترین قیمت را از سایت خانه شکلاتی تهیه کنید. این کار در 8 طرح مختلف موجود می باشد. گاهی در این سایت فلاسک هایی که دارای ایراداتی جزئی می باشند با قیمتی به مراتب کمتر به فروش می رسند.

خرید فلاسک جی کا

قیمت فلاسک های برند جی کا

قیمت فلاسک به موارد متنوعی بستگی دارد و نمی توان یک معیار ثابت برای آنها در نظر گرفت. خرید فلاسک جی کا به دلیل تنوع بسیار زیادی که در حجم و کارایی دارد به مراتب راحت تر می باشد و برای هر سلیقه ای شما می توانید به راحتی یک فلاسک خوب پیدا کنید. اولین نکته ای که در قیمت این محصولات وجود دارد ابعاد و حجم آن می باشد. اگر کیفیت انواع آنها را یکسان درنظر بگیریم فلاسکی گران قیمت تر می باشد که حجم بزرگتری دارد.

خرید فلاسک های برند جی کا

از جمله مواردی که باعث می شود خرید فلاسک جی کا بسیار مورد توجه قرار گیرد، استفاده از استیل دوجداره 304 در تمامی کارهای خود می باشد. این استیل مهارت بسیار خوبی برای گرم و سرد نگهداشتن مایعات دارد. بعضی از فلاسک ها مانند فلاسک خرگوش که در سایت خانه شکلات موجود می باشد، طرحی بسیار فانتزی و جذاب داشته و برای استفاده دانش آموزان در مدارس کاربرد بسیار زیادی دارد. این فلاسک دارای یک بند بلند می باشد همچنین بدون نشتی است و سیلیکونی که در زیر آن به کار برده شده است از ضربات جلوگیری می کند.

نکاتی که باید در هنگام خرید فلاسک به آن دقت داشته باشید!

در خرید فلاسک جی کا مانند تمامی فلاسک ها به یکسری نکات باید توجه ویژه ای داشته باشید. اولین نکته توجه به نیاز خودتان می باشد، باید بدانید برای چه کاری اقدام به خرید این محصول می نمایید و سپس سفارش خود را نهایی کنید.

به عنوان مثال بعضی از فلاسک هایی که در سایت خانه شکلاتی به فروش می رسند به دلیل دهانه قطوری که دارند برای گرم نگهداشتن سوپ، اش و یا مواد غذایی دیگری نیز مناسب می باشند. جنس بدنه فلاسک از جمله نکات دیگری می باشد که در هنگام خرید فلاسک جی کا باید به آن دقت داشته باشید، که اکثر فلاسک های این برند از جنس استیل دوجداره و درجه یک 304 می باشند.

اما فلاسک های دیگری وجود دارند که می توانند از جنس پلاستیک فشرده باشند که قاعدتا از استیل ها سبک تر هستند. اما به کار بردن استیل در فلاسک های جی کا باعث شده است که ظاهری جذاب تر داشته و مدت زمان نگهداری مایعات نیز در آن به مراتب بالاتر رود. نوع ساخت محصول از جمله مواردی می باشد که در خرید فلاسک جی کا باید به آن دقت داشته باشید، زمانی که قصد خرید این محصول را دارید به دقت تمامی ویژگی های آن را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید فلاسک 500 میل جی کا

مدت زمان نگهداری مایعات در فلاسک جی کا

مدت زمان نگهداری مایعات در انواع فلاسک های جی کا متفاوت می باشد. جنسی که برای ساخت فلاسک به کار می رود می تواند تاثیر مستقیمی بر روی مدت زمان نگهداری مایعات درون فلاسک داشته باشد. بعضی از مخازنی که برای قسمت داخلی فلاسک درنظر گرفته می شود شیشه می باشد که به راحتی تمیز شده و بوی مایعات را نیز جذب نمی کند. مایعات در این مخزن به خوبی گرم و یا سرد می مانند اما نکته ای که وجود دارد این است که احتمال شکستگی و یا ترک خوردگی در این مخزن ها وجود دارد.

حتما بخوانید  خرید لوکس ترین لوازم آشپزخانه؛ لوازم آشپزخانه مدرن و جدید

استیل ضد زنگ و مقاومی که در فلاسک جی کا به کار رفته است شاید وزن بیشتری داشته باشد اما کارایی به مراتب بالاتری نیز دارد. برند جی کا این کار را به خوبی برایتان انجام می دهد و شما تا مدت های طولانی می توانید از نوشیدنی خود لذت ببرید. اگر از تنها نمایندگی جی کا که سایت خانه شکلات می باشد خرید خود را انجام دهید بدون شک فلاسکی با کیفیت و درجه یک برای سال های طولانی خواهید داشت.

مزایای خرید از سایت خانه شکلاتی

این سایت عرضه کننده تمامی محصولات مربوط به قهوه، تراول ماگ، لیوان و یا فلاسک های برند جی کا می باشد. علاوه بر مارک جی کا چندین مارک دیگر با طرح های دیگری نیز در این فروشگاه به فروش می رسد. اما نمایندگی جی کا تنها مربوط به این سایت می باشد. از جمله مزایایی که خرید از این سایت دارد می توان به واضح بودن تمام ویژگی ها و عکس هایی که برای محصولات درنظر گرفته شده است، اشاره کرد.

فرقی نمی کند شما به چه دلیلی اقدام به خرید فلاسک کرده اید، مطابق با هر سلیقه انواع مختلفی از این محصول را می توانید روی سایت مشاهده کرده و قیمت آنها را مورد مقایسه قرار دهید. یک ویژگی جالب که در این سایت وجود دارد این است که شما می توانید با مبلغی جزئی محصول مورد نظر را کادو کرده و به دیگران هدیه دهید. قیمت رقابتی که این سایت نسبت به سایر سایت ها دارد باعث شده است که بیشتر مورد توجه خریداران قرار گیرد.

جمع بندی

درنهایت باتوجه به تمام نکاتی که دررابطه با خرید فلاسک جی کا گفته شد، شما می توانید این محصولات را تنها از نمایندگی جی کا تهیه نمایید. این سایت می تواند تجربه خریدی لذتبخش و هیجان انگیز را به شما هدیه دهد. در سفر، کوهنوردی، مدرسه و محل کار می توانید از فلاسک های جی کا نهایت استفاده را ببرید. خرید از یک مجموعه معتبر می تواند این اطمینان خاطر را به شما بدهد که محصول خریداری شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

1 دیدگاه در “معرفی برند جی کا؛JiaKang 

  1. اشتراک ها: آشنایی با بهترین مارک فلاسک چای و معرفی بهترین برند فلاسک

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.