ماگ

ماگ  لیوانی است که ازجنس های مختلفی مانند سرامیکی ، سفالی و چوبی و... که اغلب سرامیکی هستند که بیشتر برای نوشیدنی های گرم مانند قهوه، چای، شیر و..استفاده می‌شود.

ماگ ها در انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند:

  • ماگ حرارتی
  • ماگ فانتزی
  • ماگ قهوه
  • ماگ دمنوش
  • ماگ استیل
که انواع این مدل ها در جنس سرامیکی و استیل در فروشگاه خانه شکلاتی موجود می باشد.

ماگ حرارتی

لیوان های سرامیکی هستند که سطح ان ها از جوهر های مخصوص و حساس به دما هستند که در دمای عادی به رنگ سیاه و با بالا رفتن دما از طریق یختن مایع داغ کم کم طرح چاپ شده‌ی روی لیوان پیدار می‌شود، این ماگ می‌تواند انمتخاب مناسبی برای گرفتن هدیه باشد.

ماگ فانتزی

این ماگ از جنس های مختلفی از جمله چوبی، چینی، پلاستیکی و سرامیکی است.که ویژگی خاص این ماگ طرح های جذاب و خاص آن هستند ، که طرح های ماگ فانتزی  زیبا و بامزه هستند که حس خوب و دلنشینی هنگام نوشیدن به شما دست می‌دهد. از این ماگ برای هدیه برای کودکان میتوان استفاده کرد،ماگ فانتزی یکی از پرطرفدار ترین ماگ ها هستند.

ماگ قهوه

ماگ قهوه نسبت به فنجان قهوه در سایز بزرگتر ی است که این ماگ بیشتر برای نوشیدنی های گرم استفاده می‌شود، به دلیل داشتن در پوش مانع از سرد شدن قهوه می‍شود، این ماگ را می‌توان در محیط کار و بیرون و.... استفاده کرد، برای خرید ماگ میتوانید در همین صفحه مدل مورد نظر را انتخاب کنید و سفارش خود را نهایی کنید.

ماگ دمنوش

این نوع ماگ برای دم کردن انواع نوشیدنی های مانند دمنوش، چای و قهوه مناسب است، به دلیل وجود فیلتر های مخصوص تفاله دمنوش مناسب این دم کردن می باشد.

در خانه شکلاتی تنوع زیادی از ماگ ها و لیوان ها وجود داردکه این تنوع زیاد کاربرد های مختلفی نیز هم دارد که در انتخاب ماگ مورد نظر شما کمک بسزایی می کند، که شما می توانید به صورت عمده خریداری کنید از حراج های این فروشگاه اینترنتی بهره ببرید. همچنین برای هدیه سازمانی نیز می توانید از تنوع بالا ماگ های ما انتخاب کنید.

ماگ استیل

ماگ استیل یک محصول فوق العاده برای مصرف شما در مسافرت، کمپین ها و...می باشد، که این ماگ از جنس استیل مناسب برای نوشیندی های سرد و گرم طراحی شده، این ماگ ها را بیشتر برای نوشیندی گرم استفاده می کنند چون قابلیت نگهداری مایع داغ را برای چندین ساعت را دارد، گنجایش ماگ استیل نسبت به ماگ های دیگر بزرگ تر است.

ماگ دیزنی

ماگ دیزنی از جنس سرامیک است، که در طرح های یکی از شخصیت های کارتونی مانند پینکیو، اولاف، میکی و مینی و....است، این ماگ ها از کیفیت های بالای برخوردار است، ماگ دیزنی یک هدیه مناسب برای کسانی که انیمیشن دوست دارند.

لیست قیمت انواع MUG را در این صفحه برای شما کاربران محترم قرار داده ایم.